sunnuntai 8. lokakuuta 2017

SA:jassa olevat ryssät paljastuivat....katosivat kerralla elämästäni.

8/10-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Ja niin sain  SA:aan  piiristä 3  eri  instanssia , "suposta  2  ja  (piip)  yhden. Siis yhtensä  kuusi  kiinnostunutta  piiriä.
Varsinkin  armeijan miehet/naiset olivat  hyvin  innokkaita , melkein joka päivä soittelivat  ja tänne  henk/ilmaantuivat. "Voitko  Ekku laittaa  blogiisi  sen ja sen ilmoituksen...piirrä  Suomen  uhkakuva...väritä se  mutta laita  väärä  valloituskartta....paljasta  ne ja ne  jotka vakoilevat  Suomea Ivalon/Utsjokikevo/Kilpisjärvi,Inari, Jääräjoki, Näätämö.Karikasniemi,Rajajooseppi, Rajakoski...sekä monet,...monet muut...ja minä tein niin. Ilmoitin  mistä "he"  tulevat..paljonko niitä on ja koska   se tapahtuu. Kuulin  monesta SA:"suusta"   että   blogini  paljastusten vuoksi "heillä"  meni vuosi  2015  mönkään, koska  he  kuulivat  että me  odotamme  heitä...että olemme valmiina...antaa tulla  vaan uraahuutoinenne....
¤¤¤¤
Tottakait tiesin ja odotinkin koska  tutukseni ilmaantuu  ilmiantajia , entisiä  kommareita, niitä räikönräähkiä , kavaltajia  punaisine  salalippuineen/poskineen.  Tiesin  ketä he ovat, mistä tulevat ja mitä haluavat.  Näistä  kolmesta  SA:aan  "ryhmästä"   erityisesti kaksi  toimi hyvin  innokkaasti kanssani yhteistyötä tehden.  He  soittelivat  melkein joka ikinen  päivä, useasti jopa  50-80 kertaa päivässä, aamusta  kello  viidestä saakka, iltamyöhään. He  hymyilivät mutta silmät  olivat  vakavat.Tekonaurua näyttelijöiden tapaan. Halusivat  tietää  mitä  ryssä meinaa...koska ja  miten heidät voidaan voittaa oveluudessa/sodassa.
Tottakait minä  olin siinä leikissä mukana.  Annoin  ymmärtää että   olen täysillä mukana , että annan kaikki  tietoni, että  uskon  heihin  ja  luotan täysin  . Taisivat  hymyillä  kun uskoivat etten tiedä  mitä he meinaavat  ja miksi  minun luonani  käyvät , miksi  ovat "kavereitani".
¤¤¤
Tiedän että minua on ns seurattu  jo  11  vuoden ajan, puhelintani kuunneltu, kirjeitäni availtu. Varsinkin  viimeisen  5  vuoden aikana  se  on yltynyt tavattomasti , keskusteluni on meneet  "muistiin"  nauhoitettu  ja kaikki ylöslaitettu tarkasti. Kaikki  ne  kymmenet ja kymmenet  minulle päivittäin soitetut   yhteydenotot  ovat  olleeet  "missä olen  soittoja"....ja olen ollut  siinä leikissä mukana. Tämän vuoksi  hankin  ns älypuhelimen,  piruuttani  , että  sitä "he"  voisivat  helpommin seurata. Toisaalta  minulla on  noin 100  tavallista  Nokialaasta. sitä  turvallista mallia, joka  ei jää päälle, vaikka  sen suljenkin. Miten monesti se älypuh on ollut  aivan muualla  menossa , ympäri Suomea ja minä itse  ihan toisaalla. Onneksi on tuttuja....jee.
¤¤¤
Noin  kuukausi sitten jokainen SA:aan  kolme  "instanssiani"  lopettivat kaiken yheydenoton minuun.Häipyivät kuin se kuuluisa  kusiaasen kusi  valtamereen , tuosta noin vaan, kertarysäyksellä,ikäänkuin heitä ei olisi koskaan  kaverinani olleetkaan.  Jostakin he saivat  käskyn olla soittelemasta  tänne, tulemasta, olla  ihan hiljaa  vaan.  Tämä taas  tarkoittaa  että  "he" olivat  punaisia  miehiä/naisia , maan pettureita, niitä  halveksituja  räikön räähkiä. He  saivat  tietää  etten ole lahjottavissa , "Elliot Nessinen"   ja  teen työtäni vain Suomen hyväksi. Ryssät ovat  häipyneet  elämästäni  ja se on vain hyvä asia. Te paljastuitte.
¤¤¤
Supo  ja  se "piip"  ovat  yhä  mukana.....Tämä on  tärkeintä.

Ekku Mattila.