tiistai 17. lokakuuta 2017

Saatavana muuttui saatana....:ksi.

16/10-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Katselin  vanhaa, vuodelta  1984  olevaa asiakas kalenteriani ja siinä olevaa tekstiä hehhehhehheh........joka oli   Kesäkuun  5  päivä.
Illalla  kello  22,30 noin.
Nimittäin:
Minulla oli  ollut koko päivän (Keravalla)  suunnilleen   35  asiakasta , aamusta  saakka  ja  voimani  aikalailla  finito....kun  puhelin pirisi ja  siihen vastaamaan menin.
"Haloota...sieltä kuului...onkos  siellä   selvänäkijä Ekku mattila  ?.....on vastasin  melkein haukotellen...minulla  on kuule  aika paljon erilaista vaivaa , joten voisitko kertoa  tarkemmin vaivojeni  syitä  ??......tuota  iltaa  vain   vastasin....minä   tarvisisin ehdottomasti   sinusta   muutaman valokuvan ,koska  kuvat auttavat  ....joten.....voitko lähettää ne minulle tänne osoitteeseeni ja sitten  soitan taikka kirjoitan  vastaukseni sinulle...
"Mutta kun  minä  tarvitsen heti vastauksia.....nainen tivasi....etkö voisi millään vastata nyt  heti , nyt heti..".
Mutta kun  minä tarvitsen aina  valokuvia  henkilöstä....sanoin...onko susta saatana valokuvia"??
"MITÄ".....kuului puhelimen  toisesta päästä...MITÄ....ja  luuri paiskattiin korvaani kiinni.
Kului hetken aikaa ennkuin tajusin...minun piti sanoa  että onko susta  saatavana valokuvia , mutta  väsyneenä  sanoi onko susta  saatana  valokuvia?.  Arvakkaapa  tuliko  naisesta  kuvia..?
Ei  tullut.

Ekku Mattila.