tiistai 29. elokuuta 2017

Ennustuksiani varastetaan....eräät henkilöt kertovat niitä ominaan.

29/8-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



On se  jännä asia.....

Noin  10  vuotta  olen kirjoittanut/kertonut/varoittanut  ihmisiä, että  tulee aika jolloin  Pohjoiskorean jamjamsunnum  pulloposki  aiheuttaa    Euroopassa   sodan.  Mutta  minulle   hymähdeltiin ja sanomani ohitettiin tyyliin..."mitähän toi Ekku taas  horisee".
Varsinkin   viimeisen  5  vuoden aikana jolloin olen omaa  blokiani  pitänyt  olen  PK/pulloposkesta  varoittanut.  Mutta  jälleen kerran  on hymistystä/sormen ohimolla pyöritystä osakseni saanut. ..."taas  se Ekku  tyhjää  horisee...sekaisin koko äijä".
Blokiani  on luettu  tähän mennessä  yli  300000  kertaa...vajaassa   viidessä vuodessa....yli  100  eri maassa...viimeisin  maa  Saudi Arabia. Olen varma että  (kukaan  ei  ole  profeetta omalla maallaan) muualla  maapallolla  sanomani otetaan  eri  lailla  tosissaan kun meillä Suomessa.
Onneksi.
Noin  kuusi kuukautta olen huomannut  yhden  asian: Moni  niistä  epäilijöistä, jotka  aikaisemmin pitivät   PK/varoituksiani  ns hulluna  ,"että  jimsamjum pulloposki aloittaa  Euroopassa  sodan" ovat ottaneet  sanomiani ominaan. Nyt he  toitottavat  Pohjoiskorean  aloittavan sodan..iskevän ensin Israeliin...sitten  pyhä maan  joutuu  naapurimaiden  hyökkäämiksi...sitten  venäjän  herra Putler  nappaa Viron/Latvian/Liettuan....sitten  ryssä  valtaa  Suomen Lapin....ja he ovat täällä  9 kuukautta....sitten..sitten..sitten...
Käyttävät  minun ennustussanomiani.Aikamatkaajan  näkymiä.Varastavat  minun  sanojani.Suureen ääneen nyt varoittavat  että kohta  rysähtää....olkaamme valmiina...kohta..kohta.
Kohta....
Nyt   minua uskotaan.Enää ei  pyöritetä  sormia  ohimon  kohdalla.......enää ei naureta.
..
Ja  seuraavaksi  laitan uuden ennustukseni....
Odottakaa  hetki...


Ekku Mattila.