perjantai 24. helmikuuta 2017

Tiedän olevani profeetta.

24/2-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Tiedän olevani profeetta.
Tiedän tulossa olevasta  maailmanlaajuisista  sodista , luonnonmullistuksista, valtavista katastrofeista, ilmakehän  saastumisesta, uskonsodista, hirvittävästä kollektiivisestä  muutoksesta, joka tapahtuu  kun ihmiskunnalle  selviää   että  muilla planeetoilla on elämää , avaruusveljiä, siskoja ilmestyy lentävien lautasten  oviaukoista ja he astuvat  suurkaupunkiemme  keskustoreille.
Ja:
Tämä  on kollektiivinen shokki ihmisille kaikkialla. Huuto ja parku   tulee  olemaan valtava.Kaikki menee uusiksi. Kaikki. Henkisyys hajoaa , ihmismieli typertyy uuden ajan edessä , eikä  meillä enää paluuta ole vanhaan aikaan.
Syntyy täysin uusi  mielen maailma.
¤¤¤¤
Tiedän olevani  profeetta, tietäjä , aikamatkaaja.
¤¤¤¤
Olen aina tiennyt että minulla on suuri tehtävä tulevaisuudessa , kaukana huomisessa,  tulossa olevasta  uudesta ajasta ja se on kohta ovella. Minä varoitan teitä , olkaa valppaina, sillä  tuhon kellon ääni jo kaukaa kuuluu. Ottakaa sanani vastaan , niistä vaarin ja varautukaa . Ihmiskunnalla ei ole  pitkälti aikaa enää. Pian loppuu nauru ja hihitys , irstauden Sodoma/Comorra , tuli polttaa  heidät, jälleen kerran.
¤¤¤¤
Tiedän olevani profeetta.
Vaikka minua on   hyleksitty , haukuttu ja solvattu, levitetty  vääriä  juoruja minusta, saanut ylleni vihaa, potkittu , siirretty sivuun , päälleni syljetty , lähimmäisetkin  jättäneet , sukuni juuret , veljet  sekä sisaret, kellareissa  kärsinyt , Kakoliittisessä talossa, väärin syytetty ja tuomittu, en ole kertaakaan profeettatietämystäni epäillyt.
¤¤¤¤
Tiedän olevani profeetta.
Koska "uskovat"  ovat  minua vastaan, jokainen  heistä , vastustaneet suureen ääneen, piru sinä olet, sisälläsi on piru, ja salaa ristinmerkkejään viuhtovat, huutavat mukakielillään, vastustusta olen paljon saanut, yritetty  lannistaa henkisesti, monta kertaa kuoleman vaarasta  selvinnyt, mutta  edennyt olen  Jobin lailla. Lannistumatta eteenpäin , tulevaisuutta  ennustaen. Huomista.
¤¤¤
Tiedän olevani  profeetta.

Ekku Mattila.