maanantai 16. tammikuuta 2017

Roska silmässäni ja soitto lasareettiin...¤#"!#¤#"!..keles.

16/1-2017.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



Pari päivää sitten sain oikeaan silmääni roskan.
Pahus.
Sitä kutitteli aika lailla ja tottakati mä silmääni hieromaan paskaisilla käsilläni.
Eilen. kun olin Lapualla  kylässä silmäni alkoi sillai  muurautumaan umpeen , menin kuiteskin maata kello  23.35 .ZZzzZZzzZzzz   ja aamulla heräsin niinkuin yleensä tapana on.
Mutta....
Oikean silmäni yläluomi  oli paisunut. Se oli kuten nyrkkeilijällä ja aikalailla arka.  Noh tänään päivällä , kello  11.10  soitin terveyskeskukseen...ja  puhelimessa kuului nauhoitus..." soitit  ajanvaraukseen...edelläsi on yksi soittaja...jonotus on maksullinen...jos haluat että soitamme  teille, niin painakaa tähteä ja me soitamme teille".
Ja mä ruksia  painoin.
Tunnin päästä soitin taas..ja sama juttu..
Ruksia mä painoin..
Taas uudelleen tunnin päästä...
Ja ruksia taas painoin.
Kello  15,00  taas  .....ruksia mä painoin....Eikä  kukaan  ole  soittanut.
Ei..ei.
Tekisi mieleni sanoa, taikka kirjoittaa että haist.....YT¤E"!#"¤#DFD%¤#...mutten tee niin. OOn sivistynyt  äijä...joo..joo...naurakaa vaan...
Toisaalta....silmäni taitaa olla parantumassa ?  Se ei ole enää niin paisunut. Eikä punoita, eikä särje.......vähän se kyllä  lurpahtaneen  näköinen, mutta eikös  kohta 71 vuotiaalla  ukolla niin saa ollakin ? Vanahuus ei tuu  kolmisin...vai oliko se yksin?
hehheh..

Ekku Mattila.