torstai 8. joulukuuta 2016

"Onko sinusta saatana valokuvia "?..

8/12-2016.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Vaikka olen tämän saman aiheen jo  kolme kertaa blogissani  kirjoittanut, niin uudistan sen kuitenkin...
On se niin  hupainen   tapahtuma.


Olarissa , lähellä  Hesaa ,  luonani   kävi asiakkaita  aamusta iltaan.
Joka päivä.....ovikello kilaji.. ja puhelin soi...taas...
Ring...ring...
Ring..ring....oli ilta ja kello lähempänä  23.....ja vastaamaan kävin.
"Päivää, taikka iltahan jo nyt on..kuului naisen ääni puhelimesta....onko siellä selvänäkijä/parantaja Ekku Mattila ?".
"Kyyllää vastasin...mikä on niinkun hätä ?"
"Minulla on tuo terveys reistaillut...välillä paree ja välillä taas ei...ja siksi tuumasin ottaa yhteyttä  si uun Ekku....jos voisit auttaa ".
"Parasta on aina ottaa yhteyttä omaan lääkäriin vastasin...sil..."
"Niinmutta uskon myöskin parantajiin vahvasti ja jos voisit auttaa...olen kuullut ja lukenut sinusta oikein hyvää , joten mit...".
"Ahaa....jos koettaisin , mutta tarvitsisin sinusta  muutaman valokuvan, vastasin...värikuvia mieluiten  ja ei  kovin vanhoja...juuri valokuvista  minä näen...ne on tärkeitä....sil.."
"Kyyllä minusta valokuviakin löytyy..nainen vastasi.....siskon tyttären  häissä otettiin   kuukausi  sit..."
"Oikein hyvä  ....sanoin....Onko sinusta saatana  hyviäkin kuvia?.....sellaisia  jossa kasvot näkyy...
On hyvä jos  sinusta  saatana on ......kuvia.....oikein  hyvä.."
"MITÄ..!!!!!!....kuului  kova kiljaisu puhelimesta....MITÄÄÄÄ!!!!!"...minua ei ole koskaan näin loukattu......MITÄÄÄH????!!!.
Sitten  kuului klik.....ja puhelin paiskattiin korvaani.....KLIK.
Ja  minäpoika  olin hämmästyksestä   ymmyrkäisenä....häh??....mikäs  toi akka  oli ?..nakkasi  luurin korvaani....hullu akka....pöljä"..
¤¤¤¤
Senaikainen akka vastasi........
"Kuulitko mitä sanoit hänelle..?...sanoit   kaksi  kertaa..."onko sinusta saatana  valokuvia ?"
???
Hehheh....ja hokasin....väsyneenä    minun  piti kysyä....
"Onko sinusta saatavana  valokuvia?"....tuli sanottua saatana....
Heh..

Ekku Mattila.