maanantai 4. tammikuuta 2016

"Onko susta saatana valokuvia"???...heh..

4/1-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



Kävin Vaasassa  tänään.
Tuttujakin tapasin ja kuinkas muuten.....keskusteltiin blogistani......seuraavasti....
"Sulla Ekku on todella mahtavia  juttuja blogissasi"  sanottiin......niitä on niin tavattomasti (viitisen tuhatta sanoin) että niiden joukossa oli se ja se juttu.....ja voisitko  toistaa sen ..onko susta saatana valokuvaa?....ja niin  mä nyt teenkin..
Siis:
Keravalla 1984 ,myöhään illalla kello 23,00  nurkilla soi puhelin...
"Onkos  selvänäkijä Ekku Mattila  tavattavisssa  kysyttiin  "..  ja mä sanoin että puhelimessa oon.
"Minulla olis terveysongelmia kuului puhelimesta......voitko antaa niihin vastausta ,  taikka neuvoja?"
"Kyllä voin vastasin.....mutta   tarvitsisin  sinusta ehdottomasti valokuvia .......onko susta saatana valokuvia kysyin ?"..
"Miitääh?.....kuului luurin toisesta  päästä ....miitääh?"
"Onko susta saatana valokuvia"  toistin....  ...ja uudelleen korvaani huudettiin.......
"Miiitäääh???.....Mitääh....?"......ja puhelin ns  paiskattiin korvaani että helähti.
"Olipas kumma  akka...sanoin......nakkasi puhelimen mun korvaani......kumma akka ".
............
Kunnes tilanne selvisi.....
Nimittäin kun sanoin .."onko susta saatana valokuvia"?.....minun piti sanoa: "Onko susta  saatavana valokuvia ?"..
Minulla oli sinä päivänä ollut paljon asiakkaita ja sen takia olin väsynyt.......ja  sanat meni sekaisin.,..
Niin.......en muuten saanut siltä asiakkaalta  valokuvia.....
Heh..

Ekku Mattila.