perjantai 18. joulukuuta 2015

Vihkimishetkellä pistooli vyön alla.

18/12-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Tänään  18/12-2015  tulee 30 vuotta täyteen mun ja vaimoni vihille menosta.
Se tapahtui Jalasjärven komiassa kirkossa  ja  vyöni alla oli larattu pistooli valmiina...............................juu...meinaan aito pistooli.
9 millinen  Shekkiläänen.....punaisella kahvalla..
Jo muutamaa kuukautta ennen olin saanut kirjeitse useita  uhkauksia  joiden sanoma oli  etten pääse elävänä kirkon ovesta sisälle  ja olisi siis parasta häipyä takaisin Hesan suuntaan.
Ihan piruuttani vein kirjeet Jalasjärven poliisille, mutta he sanoivat etteivät voi tehdä  mitään  koska mitään ei ole vielä  tapahtunut...heh heh.
Yhden kerran  oli postilaatikkooni nakattu  7,65  millinen patruuna jossa oli mun nimi.....sekä ristinmerkki......ja mua   sellainen vain  nauratti.
Viikkoa ennen häitämme  sain yöllä yhden kollin kiinni  autoni kimpusta .Hän oli  piirtänyt konepellille ison ristin  , mutta ei ollut ajatellut että olin   kyttäämässä.........muks..muks..muks....ja siihen lopahti Ojalan pojan  toiminta....
Meinaan......jäi kyllä henkiin..
¤¤¤
Siis otamme ne  sadat onnittelut vastaan jotka tulevat meille somen kautta.......
Köh.....

Ekku Mattila.