maanantai 14. joulukuuta 2015

Ryöstin nykyisen vaimoni 1985......

14/12-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Juatiin  vaimoni  kanssa kaffia ja koska meille  tulee 18/12-2015 tasan 30 vuotta  aviossa, niin muistelua pukkaa...(Taas).
Olin  1984  ampumassa uudenvuoden  raketteja    Keravalla . Noin kello  22,30 tulin tupaani kun  puhelin  soi...
Ring..ring..riiiingg..
Ja siihen vastasin........soittaja oli nuori 18 vuotias nainen  Kauhajoelta....ja hän soitteli myöhemminkin..ja taas myöhemminkin   ja kuinkas ollakaan.....keväällä 1985 häntä lähdin tapaamaan.........vähä jännitti......meinaan...köh.
Juu.
Toisella tapaamiskerralla  minut kutsuttiin  itseäni esittelemään nuoren naisen kototaloon , jossa oli kokoontuneena  hänen   vanhempansa  ja  sisarensa miehineen....ja antakaas olla...!!
#"!!#"#"!!?¤#""!....!!
Meinaan...:kun...
Kysyttäessä  kerroin talonväelle,että olen naimisssa , minulla on 5 lasta  ja olen  39 vuotias.....ja lisää melua syntyi...#"!!"!?¤#"!keles"#"!!tana¤¤juamnau#"!!?3ittua#"!!"keles! ja siihen malliin "keskustelu"  eteni........ja  eiku autooni tarkoituksena lähteä pois  pois....mutta se nuori  nainen halusi mun mukaani  ja tooottakaaiiit suostuin.
"Tuuvaan".
Kovaa haipakkaa  Ahtiaisen Villen isännöimälle leirintä-alueelle  Asuuliin jossa minulla oli mökki vuokrattuna..mutta antakaas taas olla.....
Sinne  rymisteli 3-4 henkilöautoa  jossa   sen nuoren naisen  miessuku suurimmpana  päsmäreinä hänen sisarensa kummatkin miehet ( Veli Pienimäki Kurikasta ja  Erkki Rintahalkola Kauhajoelta ) +naisen  isse ja he kovalla äänellä  huutamaan..että tuu pois Eila...me viedään sut hoitoon...avaa ovi....
Rymps..ryms..kops..kops....
Eeeiilaaah...avaa ovi . mutta me emme vahingossakaan niin tehneet....vaan..
:........meinaan...
Kun ne lähti  pois, niin  hetken odotttelimme  ja suuntana Kerava......fruum...fruummmm...fruum..
Ja...:
Noin viikko siitä tapahtumasta me ajeltiin sen nuoren naisen kanssa autollani Järvenpäässä, kun eteemme   ajoi  poliisimustamaijja ja he käskivät meitiä seuraamaan heitiä ja niin me tietysti tehtiinkin.....poliisitaloon ja kummatkin  meistä ohjattiin omaan huoneeseen, jossa alkoi kuulustelu.......
"Kuka se nainen on joka on mukanasi"?..multa kysyttiin ja sanoin että hän on Kauhajoelta.....onkos hän täysikäinen  ?..ja mä sanoin että on..18 vuotta ...on........
Nuori nainen joutui  kyselyyn ja  häneltä tiukattiin  että onko hän vapaaehtoisesti mun kaa  ja hän sanoi että tottakait on ja poliiseja jo melkein nauratti niin....koska:
Naisen kummakkit  siskojen miehet  tekivät rikosilmoituksen poliiseille..että minä olisin  ryöstänyt sen nuoren naisen väkisin ja että minulla olisi  Hesassa ilotalo ja että minulla olisi jumalattoman piiitkäää  rikoooosrekisteri  ja sen takia me olemme sillai kuulusteluissa...joo.
Ja niin meirät  päästettiin ulukoiilimaan ja kaikki meni sillai hyvin...rikoseristeriä ei ollut.....
...vielä.....heh...krohm......trairtairallaallaaa.....eurakajärveen jääää..
Nooh....kului noin  3 kuukautta ennenkuin ilmestyimme sen nuoren naisen vanhempien eteen  ja kaikki oli  sillai hyviiin.....paitti ne  hänen siskojensa miehet.....niitä vitutti kun nappasin nuoren ja kauniin kokemattoman  tytön  ja josta sitten tuli  18/12-1985  mun MIlla vaimoni..ja meille on tupsahtanu  6  hyvää kersaa......
Oijee......30  vuotta  samaa platua....jeah.

Ekku Mattila.