keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Häh ??...mihin ne kymmenet vuodet katosi...??

14/10-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Häh?

Minua peilistä luuraava täyttää ensvuoden keväällä 70 vuotta !!!!!
Tunnen etten ole kuin korkeintaan  kolmekymppinen..!!
Ihan tosi.
Tuntuu ettei siitä ole pitkä aika kun olin 20 :nen  ja silloin edessä oli useita vuosikymmeniä täytettävänä. Kun 40 pamahti lasiin ,. niin ihmetteli että mitäs ny ??...mihin 20 vuotta hävisi ?
Noin vaan.....yhtä-äkkiä....poks.
Se viidenkymmenen villityskin   meni että humahti , enkä huomannut mittään erikoista meinaan...........??!!..aina oon viriä ollu...köh.
60 pääsi  yllättämään kaikenlaisessa touhussa ja nyt on kohta 70 edessä. Kun tarkemmin funtsaa niin edessä on enää muutama vuosi ja jos hyvin menee niin  ehkä kymmenenkin..jopa.  Olen aina  "tiennyt" että täytän sata vuotta , jos en ennen (hehheh) kupsahda pois.
Isäni suvussa on  ollut  yli 90 ; siä , useita ja faija pääsi 93 :een  ja muutama kuukausi päälle. Toisaalta mikäli pää ja kintut pelaa niin mikä ettei .  Sellainen 104  olisi kiva...meinaan .
Hmmmmmmm.....jos se hokema ,että parhaat  lähtevät nuorina pitää paikkansa , niin silloin mulle taitaa tulla  300  vuotta täyteen.
Köh.


Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.