keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Pukkaan pikkurasvaisen vitsin....köh...

17/6-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Hehheh...

Tuloo vitsi...

Vuonna 1970  Sypin  pankinjohtajan asiakkaaksi tuli mies , joka    halusi  100000 markkaa lainaa.
"Onko työpaikkaa"  kysyi johtaja ja  asiakas siihen   että "on".
"Noh millä elät" kysyi johtaja taas ja asiakas vastasi että  "vedonlyönnillähän minä".
"Hehhehheh ....sanoi  rahapomo..."eihän sillä elä"...
"Kyllä elää vastasi asiakas...esim lyön vetoa että olet nainen , koska sinulla on naisen kimakka ääni...ja laitan vetoon 10000  markkaa".
"Mitä helv....huudahti  rahapomo..minäkö nainen..??..."
"Kylläpäs  olet ja sen takia lyön sen 10000 markkaa vetoa kanssasi sanoi asiakas".
"Minä olen mies..usko nyt....".
"En usko ennenkuin   todistat sen  ....ja ainut konsti on että   vilautat minulle  munasi  vastasi asiakas...ja koska tämä konttorihuoneesi on aika hämärä, niin menemme tuohon ikkunan ääreen ja siinä todistat miehisyytesi..".
Ja niin sitten tehtiin....pankinjohtaja  vetäisi housunsa kinttuihinsa   ja huudahti...
" Noniin....siinä  se nyt on....vieläkös väität että olen nainen??...häh?...ja annahan se kymppitonni tänne  kiitos".
"Kas kas  sanoi  asiakas.....ennen tänne tuloani löin vetoa  50000:sta   markasta ,kadun  toisella puolella olevan  Postipankin henkilökunnan kanssa ,että  saan sinun laskemaan housusi  , sekä paljastamaan  sukukalleutesi .....  ja  he kiikarilla juuri todistivat että voitin vedonlyönnin...voitko  odottaa sen verran että haen sen voittamani 50000 ja annan siitä sinulle sen häviämäni 10000 markkaa..?"

17/6-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.