tiistai 17. maaliskuuta 2015

5 paria sukkia jääkaapissa....köh..

17/3-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Asuin  vuoden/toista Sturenkatu  neljässätoista....siis   Vallilassa , lähellä Volvoautojen pääkonttoria...vastapäätä Vallilan ammattikoulua tarkalleen.
Ensimmäinen kerros.
Siis Hesassa tietty.
Siihen aikaan juoksin  joka päivä  noin 20 km...töiden jälkeen ja viikonloppuisin Sunnuntaisin aina 40 km  ja arvakkaapas olinko joskus aika tavalla väsy??
Olin.
Kerran aamulla olin lähdössä töihin , ratikalla , koska autoni oli rikki.
Noh siinä sitten puin  vaatteita ylleni ...ja etsimään sukkia....joita en mistään löytänyt...en. Vaikka kuinka pengoin laatikoita ei auttanut ..ei ja loppujen lopuksi lähdin ilman sukkia....ei muukaan auttanut.
Paljaat kintut vilaji...kenkien välissä..
Oli noin Helmikuu ja sellainen suht/koht viileä keli   ja ratikassa muutama katseli mun päälleni siihen malliin....että....onpa..onpa....taitaa olla joku huumemies...kun ei oo....sukat puuttuu..
Noh...työmaalla mulla oli senverran varasukkia, että takaisin töistä tullessa olin puettu....ja eikun lähikauppaan..josta ostin leippää ja niinedeelleen...ja sitten kämpille....jääkaapin avaamaan ja sinne ruokatarvikkeet laittamaan...
Ja multa pääsi jumalatoon   nauru.....hohohohohohohehehehehohohohooooo..
Olin unissani (vissiin?) käärinyt jokaisen sukkani hienolle rullalle ja ne laittanut  siististi jääkaappini ritilälle..........sukkia oli noin  10 paria....puhtaita , että vähemmän puhtaita....
Yhtään en muista koko  sukka touhuani.....en muista....uskoka ny.
Samassa   huoneessa  tapahtui vaikka mitä ja niistäkin olen jo kirjoittanut blogissani....kuten se kattolampun heiluttaminen.....hengen voimalla...... teitin kannattaa se lukea..on se niin kumma juttu..
On.

17/3-2015.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.