keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Kummitustarina Kauhajoen Kauhajärveltä....2 piruako...??

9/7-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.

Lukitusta  ovesta tupaan...

Kävin eilen  kutsuttuna eräässä paikassa Kauhajärvellä , kirkosta  2 kilometriä vasemmalla . Vanhan rakennuksen paikalla, joka purettiin noin 5 vuotta sitten maan tasalle. Talossa asui  vanhuusikäänsä saakka mies, sellainen  melkein erakon tapainen, rauhassa kylän keskuksesta.Tykkäsi asua omin päin.
Lähikauppaan  noin 1,5 kilometriä.
Suunnilleen  16 vuotta sitten , huhtikuussa , mies  kiiruhti aikaisin aamusella  lähikauppaan ja  kovalla äänellä   kertoili::
"Viimeyönä kello yhden paikkeilla havahduin outoon tunteeseen ja kun avasin silmäni niin havaitsin huoneessa kumman hahmon.Se oli täysin vihreä , ihmisen kokoinen ja sillä oli pään kohdalla kuin tuhat vihreää silmää ja niillä se minua tuijotti.Tämä olio kumartui aivan kasvojeni eteen sekä  ikäänkuin haisteli minua ja samalla kertaa  heilutteli  käsiään. Säikähdin tavattomasti ja  entistäkin enemmän  ,sillä  niitä olioita olikin kaksi.
Toinen seisoi takkani edessä jossa olin pitänyt tulta aikaisemmin päivällä.
Tämä toinen  katseli uteliaana yhä takassa olevia  hiukkasen vielä punertavia kekäleitä ja voisin vannoa että se samalla  jollakin tavalla hiveli niitä.......kuin lämmitteli käsiään....
Pelkäsin niin että hampaani kalisivat ja ehkä sentakia  edessäni   seisova olio kumartui entistäkin lähemmäksi kasvojani sekä sanoi jotakin kummalla kielellä ,sekä  römeällä äänellä. Noin kahden/kolme minuutin jälkeen he katosivat ikäänkuin suoraan  huoneen katon läpi yläkertaan ja minua todella pelotti. Sen loppuyön makasin kuin horteessa ,enkä uskaltanut päätäni ulos pistää peittoni alta ja heti kun aamu valkeni  riensin kauppaan jossa kerroin tämän tarinan."
"Olen varma, kertoi  mies , että kaksi pirua kävi minua katsomassa."
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ja nyt minä:
Sen rakennuksen paikalla ei ollut enää mitään , kun siellä kävin.   Ainoastaan yhtä asiaa kummastelen... sillä......Ollessani siinä puretun talon rauniolla minulle iski todella valtava vessahätä  ja sillä   isommalla tavalla.....Minulla oli täysi tekeminen etten olisi housuihini plätkäissyt ja se on todella harvinaista tälläiselle vanhalle kääkälle.Kun sain tutkimukseni päätökseen....niin arvakkaapas minne minulla oli kiire....todella kiiire..........???..ja onneksi ehdin ajoissa....(olikos siinä paikassa jottain  uffosäteilyä..??)
Juu.
Noh....olen varma ettei se mies mitään  piruja tavannut, sillä sellaisia ei ole olemassa. Täysin varmaa on se  ,että paikalla oli   2 uffo/miestä/naista . Tätä asiaa todistaa sellainen seikka , sillä  tapahtumahetken jälkeen mies huomasi tyynynsa alla olleen taskulampun kadonneeksi. ??!!??......
Ufot vohkivat miehen taskulampun.
Tämäkin tarina on tosi .

Vakuuttaa :

9/7-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.