lauantai 26. huhtikuuta 2014

Unen aikana Norjan Alvnessissa.

26/4-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Toissayönä Alvnesissa näin  unen joka on toistunut  minulle vuoden aikana jo 4 kertaa. Herään noin o3,00 paikkeilla siihen ,että huoneessani  on "joku" ja aina se on se sama joku.
Tämä..joku..on pukeutunut sellaiseen hopeanväriseen   vartalonmyöteiseen  kokopukuun  ,jossa on huppu,mutta se ei peitä "jokun" kasvoja. Tämä on noin metrin/toista pituinen ja en osaa sanoa onko mies taikka nainen.
Joka kerta hän hymyilee ,taikka tunnen hänen niin tekevän ja ojentaa vasemmalla kädellä minulle sellaisen  hopeanvärisen metallirasian kooltaan noin  5 senttiä x 3 ja paksuudeltaan  suunnilleen  2 senttiä. Ja joka kerta kun   yritän ottaa sen käteeni,niin kaikki häviää kuin taikaiskusta. Tämä viimeisin Alvnesin    rasian tarjous onnistui melkein ,sillä tunnin sen kädessäni ennenkuin se hävisi.
Rasia ikäänkuin värisi hiljalleen...
Nii-iin....unta se ei ole ollut. Tiedän sen ,sillä  herään joka kerta ennen rasian tarjoamista. Minulle on sattunut kohta  65 vuoden aikana kymmeniä ja taas kymmeniä " jokun" tapaisia ilmestyksiä.  Osasta niistä olen kirjoitellut tähän plogiini ja osa odottaa vielä julkaisemistani.  Muutama on niin uskomattomia etten ole niistä sen kummempaa hiiskunut.
Paree niin ,sillä ..............
Tjaahas. Huomenna taitaa aikamatkaaja huristella kotinurkilleni. Minulla on korvat lukossa ja muutama henkilö takuulla tietää minkä takia..??!!??.
Siis :
Otan.


26/4-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.