maanantai 28. huhtikuuta 2014

Suomen Puollustuslaitos sanoi ei...

28/4-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Noin  kolme viikkoa sitten olin mukana tärkeässä kokouksessa ,jossa  oli mukana muutama tärkeä henkilö Suomen  Puollustuslaitoksesta.  Suunnilleen  20 vuotta olen paasannut  että selvänäkökykyni olisi  todella tärkeä  ennen mahdollisia katastrofeja ,joihin kuuluu sotatila ja ennen näitä tapahtumia.
Viimeiset 2,5 vuotta olen lähettänyt kirjelmiä  ylimmille tahoille SA:ta ,Eduskuntaa myöten ,sekä olen ottanut yhteyttä  jopa Suomen Pressoille. Tiedän että olen hyvä selvänäkijä/aikamatkaaja. Satoja kertoja olen onnistunut  työssäni hyvin ja siitä on myöskin "mustaa valkoisella".
Minusta olisi  todella hyötyä ennaltatietämykseni ansiosta , myös siviiliasioissa ja erityisesti  liikenne/ilmailu/laiva-asiat.
Minä  pystyn pelkästään valokuvia katsomalla  näkemään ennakolta tulevia katastrofeja ja jos minua uskottaisiin ,niin myöskin estämään ne ennalta. Se on helppo juttu minulle.
Minä vain  näen.
.............................
SA ilmoitti ns "epävirallisesti " ettei minua tarvita auttamaan heitä. Noin kaksi vuotta sitten sain lupauksen että pääsen mukaan SA :aan työhön ja  aloittaisin myöskin kouluttamaan jatkajia armeijan   joukoista.Minulla oli jo erittäin hyvä jatkaja ja häntä olinkin kouluttanut ennakkoon viimeiset 9 vuotta  ja varsinkin pari vuotta  päivittäin. Hänestä olisi tullut hyvä ja hänestä  kuullaan myöhemmin. Kenties Nato ottaa  hänet .
Kun sain  kiellon SA :lta ,niin olen hiukkasen matkustellut . Selvänäköisyyteni kyllä kelpaa  muille maille............joka on todella hieno asia. Nato....Israel....ja siltä väliltä......
Kännykkäni on välillä ns kiinni.....syystä taikka toisesta. Tykkään liikkua  sillai "hiljalleen" välillä varjoista valoon ja toisinkinpäin. Minua tarvitaan ja olen siitä kiitollinen.
Huomenna saatan olla taas Norjassa taikka sitten en. Kilometrejä kertyy ,mutta ei se mitään.Kun virtaa yhä riittää ,niin on kiva matkustella.
SA saa nyt pärjätä omillaan ja he eivät tule pärjäämään. Sääli Suomea.
Otan.

28/4-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.