lauantai 8. maaliskuuta 2014

Pete Poskiparta .....ja Suomen skepsis ...huhuu....(taas)

8/3-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



Siitä on suunnilleen vuoden verran ,kun viimeksi koetin haastaa teitit siis Suomen skepsiken.Minulla oli käyttöä sille   10000 Eurolle ,jotka saisin jos onnistuisin valvotuissa olosuhteissa näyttämään yliluonnollisen tapahtuman.
Olen usean kerran jo teidät haastanut ,mutta ei näköjään onnistu. Ei.
Viimeksi kun kerroin siitä lentokone testistäni (onkos tuo yhdyssana?) niin väitit että teen muistitestin....sillä olen kuulemmma laittanut muistiin niiden lentokoneiden   tunnusnumerot ,jotka ovat maahansyöksyneet.
Höh..höh...sanon minä.
Nooh....herra Pete  Poskiparta... Entäs seuraava testi,jossa ei  ole numeroita :
Kerää vaikka   viisikymmentä valokuvaa rakennuksista ,joiden joukossa on esim 10 tulipaloissa tuhoutunutta.
Kuvat pitää olla värikuvia eikä niiden joukossa saa olla valkoisella värillä maalattuja taloja. (valkoinen on sellainen väri ,joka ei näy tietäjän silmille sillä tavalla...juu)
Rakennukset saavat olla myöskin vaikka  ulkorakennuksia.
Kuvat pitää olla noin 30 vuoden sisällä otettuja.
Mieluiten kaksi kuvaa per talo.
Suomesta taikka mistä maasta tahansa.
Jos:
Löydän tuhoutuneet talot  ,niin täyttääkö se skepsiksen mielestä yliluonnollisen tapahtuman kriteerin?
Häh?
Varmasti muuten täyttää !
Joo......numeroni   sulla taitaa olla ja jos ei ole ,niin pystyt sen lukemaan mun ajatuksistani. (%¤#%)
Siis soita Pete Poskiparta ,taikka laita sähköpostiini  , että   Suomen skepsis suostuu   vastaamaan haasteeseeni.
Tere.


8/3-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.