torstai 6. helmikuuta 2014

Murhaaja Matti Saari soitti minulle..

6/2-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Viimeyönä noin kello 02.15 vanha Nokialainen kännykkäni alkoi pirisemään todella vimmatusti ja siispä vastasin siihen suunnilleen seuraavasti :
" E:...täh...mitä ny...kuka pärisee..kelloko ovessa...kuka...kas sehän on puhelimeni...haloota  hoo...mitä kuka miten milloin...mitän hätän ?....kissikö kadonnu...haloota haloo..."
"Onkos Ekku siellä...? "
E : " Juupajuu meinaan  oon  Ekku..kuis panee ?"
"Sori kun näin häiritsen keskellä yötä ,mutta ajattelin hiukan jutella....niinku .."
E : " Kukas sä oot ja mitä asiaa ? "
" Saarihan minä...se kuul.."
E : Kylllikki Saarelleko sukua meinaan ? "
" Ei..olen Masa..siis Matti Saari ja se koulu.."
E:" Ekkö löydä kouluas...ookko kännis...ja jos.."
"En koulussa ole..taikka tavallaan kyllä   olin 23 päivä koulussa...Kauh.."
E:"Mikä kauhia koulu ..?..oletko sekaisin..häh ?"
"Siis minä olen se Saari joka tappoi 9 oppilasta Kauhajoen  Koti ja laitostalousoppilaitoksella 23/ syyskuuta..ja....
E:" Mitä perkelettä sä mulle soittelet  paskiainen...mees takaisin sinne helevetin tulisiin lieskoihin..klik"
piip..piip..piip..piip.....

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mutta ei auttanut puhelimeni  sulkeminen....yhä uudelleen vanha Nokaialainen pirisi ja kun oli aikaa mennyt 15 minuttiia niin,vastasin uudelleen suurinpiirtein näin :

E:"  Koitahan lopettaa se minulle soitteleminen kääkkä...mites ihmeessä olet helevetistä pois päässyt...voi jumalauta kuule paskahousu...raukka  rasvainen mato olit eläissäs  ja yhä vieläkin siellä helevetissäs.....voi  jumankautta ketales....on kuule sun on.."
S:"  Niin  niin.. mutta..."
E:" On turhaa mutitella retales.Mitä sulla olis asiaa raukka ?"
S: " Ei kaikki tiedä että minuakin kiusattiin kouluaikanani  ja mont.."
E:" Voihan jumankautta  senkin punanaama... jos jokainen koulukiusattu kostaisi tappamalla oppilaita  ,niin  johan maailmassa olisi haudattavaa.....yksikertaisesti se on niin ,että halusit tappaa..vain tappaa  ja tappaa...ja se koulukiusaamisesi oli vain tekosyy   murhiisi...ja sitten kailken huippuna tapoit puollustuskyvyttömiä henkilöitä...nuoria tyttöjä kaikenhuipuksi....ajatelit raukka ettei heistä ole sinulle paskapäälle vastusta...raukka punanaama olet... voi jesus jos sua ei ol.."
S:" Niin..niin..mutta kun sil."
E:" Annahan kun mä jatkan raukka roisto....jos   et olisi itteäs tappanu ja joutunut linnaan ,niin takaan ja alleviivaan sen ,että arvaakkos kuka sua olisi lähellä linnan porttia odotellu..???...satavarmasi siinä odotusjonossa olisi ollut kuule paskapää  satoja miehiä odottamassa vuoroaan....häh... ja samalla olisi se.."
S:" Turpas kiinni Ekku....kyllä mä sunkin olisin tappanu....heh...voikuule..et.."
E:" Juu-uu...kun kuulin radiosta että siellä koululla ammutaan ,niin heti lähdin ajamaan sinne ,mutta mua ei poliisit päästäneet niiden rakennusten lähelle..muuten oltaisiin jouduttu naamat vastakkain ketales...voi helevetti kun sua oltaisiin nakeltu kuule pitkin käytävän seiniä...ja  olisi ollut hienoa  iskeä turpasi turnipsiksi.....olisit kuule oksennuskasa saanu oikein Ekun kärestä.....et olisi kenties sel.."
S:"  Mitä siellä oikein uhoat  noidanketku...vanha äijjä ja jos m..."
E:" Hehee oksennuskasa.....voi olla ettet olsi mun käsittelyni jälkeen ...meinaan....ja jos sun ol.."
S:"..Mitä..mitä ?? "
E:"Jos sun oltaisiin haudattu....niin...arvaappas...??...kenties joku syksyinen yö olisit  " noussut " ylös haurastas ...sun raajat olisi roikkunu pitkin puiden oksia...harakoiden naposteltavina....sillä harakat tykkää haisevasta jätelihasta...ja korpit myös....."
S:"  Voi jumank.."
E:" Mitä siinä jumankauttalet raukka...pelkuri kuten se murhaajakolleegas  toinen raukkapaskiainen auvinen...pienellä alkukirjaimella...hänkin tappoi itsensä raukkamaisesti...pelkäsi tulevaa linnaa ja ensisijaisesti tulevaa..vapautumistaan    vankilasta.. niinkuin sinäkin punanaama paskiainen...."
S:" Voi jos mä olisin "
E:: Samaa toivon minä....saisit oksennuskasa elämäsi selkäsaunan.....meehän ny sinne kuumaan kellariisi takaisin ja älä enää soittele tänne ....toivottavasti helvetin lieskat korventaa sun punaista naamaasi yhä lisää.......hyvästi haiseva oksennuskasa....älä koskaan jälleensynny....mutta jos se tapahtuu ..niin toivottavasti haisevaksi oksennuskasaksi.....mee ny  ja nopiaa...mees ny.."
Piip..piip..piip..piip...
......
Huh..!

6/2-2014.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.