perjantai 22. marraskuuta 2013

Jalkapallohuijjarit....!!!...mitäs minä olen sanonut ?

23/11-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaka.


Eilisissä uutisissa sanottiin,että poliisit (ympäri maailman) alkavat tutkimaan  epältyjä (sovittuja) jalkapallo-otteluita.Monta vuottahan minä olen paasaanut,että ..toi  ja toi..toi  ja toi  ..ja myöskin toi ottelu on ilmiselvästi ennalta sovittuja...
Tälläiseen johtopäätökseen tulee  jos ja kun seuraa   maalivahdin "työskentelyä".  Veskari koettaa  mukamas yrittää napata ....ja kouraisee muutaman millisekunnin "liian" myöhään....ja kas  kas..sinnehän se peijjakkaan pallo kuiteskin meni.....
Siis......seuratkaa ainoastaan maalivahdin työtä.Älkää etenevää ottelutilannetta.Huomaatte heti että ottelu  on sovittu ennalta , kun maalivahti sellaisella  "laiskalla torjunnalla "  koettaa estää potkaistun pallon....siinä näkee ilmiselvästi maalivahdin "filmaamisen". Ns  refleksi on tavattoman hidas.
Myös jääkiekossa on esiintynyt sama ilmiö.Siinä on kuitenkin hyvin  vaikeata  huomata veskarin filmaaminen. Se vaatii   katsojalta erityisen tarkkaa silmää.
Jup.

23/11-2013.
Ekku  Mattila.
Aikamatkaaja.

Ps...vallattomalle......tavatonta hosumista....kokouksia  ja kokouksia....autoilla ajamista....edestakaasin....puhelimeni pakkaa aina "unohtumaan" sinne tänne....huomenna (Ko?) olen niinku kotosalla.....
99.