lauantai 19. lokakuuta 2013

Lottonumeroiden metsästys...

20/10-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Minulla kävi eilen asiakkaita Helsingistä  ja yksi heidän kysymyksensä oli...."anna mulle oikeat lottonumerot".
Ahaa.. sanoin... ja jatkoin....osaatko sanoa kummalta puolelta rahaa sekä rikkautta tulee ? Antaako rikkauden   Jumala ,vaiko  sarvipää ?   Olivat hiljaa  ja selvennin asiaa.....Matteus ..4...8  jossa lukee  :
"Taas perkele otti (Jeesuksen) hänen kanssansa  sangen korkealle  vuorelle  ja näytti hänelle kaikki  maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle : Tämän kaiken minä annan sinulle ,jos lankeat maahan ja kumarrat minua "...
Edelleenkin selvennin asiaa...että jos rahasta päättää yksin sarvipää perkele ,niin  ei kannata sitä häneltä pyytää. Jos rahan antaa Jumala ,niin sitten kyllä voi. Olen itse käynyt useita keskusteluita  esim pappien kanssa ja halunnut tietää heidän näkökulmansa kyseiseen asiaan. Jokainen vastasi etteivät tiedä. Voitto Viro kertoi 1976 minulle ,että jos pyytämän  rikkauden  käyttää myös muidenkin hyväksi ,niin se sinulle annetaan.
Lupasin 1971  että jos  saan suuren  lottovoiton ,niin siitä annan 10 %  Uukuniemen orpokodille,  jonka perustamisessa oli 1905 mukana horrossaarnaaja Helena Konttinen .
Ei ole vielä tullut.
Vuonna 1969  sain vakiolla täysosuman asuessani Helsingissä....noin 14450 markkaa.Se vastasi suunnilleen vuoden työpalkkaa ja voi että tuntui   hyvältä. Kurikan Myllykylässä asuin hetken aikaa 1989 ja siellä sain aikamoisen tukkapöllön.Meinaan henkisellä alueella.Nimittäin yksi  lauantai oli jaossa noin 8 vanhaa miljoonaa  ja minäpoika sitä "väkisin" itselleni ottamaan.Sanoin vaimolleni että nyt menen vinttiin  ja  otan lotossa täysosuman.
Käytin   selvänäkijä Helmi   Lehtisen käyttämää konstia....eli tyhjää pientä jugurttipurkkia. Siihen kaadoin vettä ja purkin asetin pöydälle.Nooooh.....nyt tulee.....huh  huh.....tekstiä.....juu.  Kovalla äänellä sanoin..että yläkerran pappa  ooppa ny hiliaa....täällä määrään nyt minä. Ja myös alakerran sarvipää oo säkin hiliaa...täällä määrään nyt vain minä.....ja eiku oikeita lottonumeroita purkista tsiikaamaan.
Konsti on tämä :
Kosketa vaikka tikulla jugurttipurkissa olevaa vettä  ja anna sen tasaantua. Jos olet  hyvä.....niin veden pintaan muodostuu selvä kuvio  ja jos haluat rahaa ,niin numero näkyy. Niin kävi minullekin.Veden pintaan tuli näkyviin ensin yksi numero.Sitten toinen ja kohta myös kolmaskin. Ne laitoin lottolappuun.  Ja voi että tunsin itteni vahvaksi ja  hyväksi...joo.
Ennen neljännen numeron näkyviin tulemista huomasin metsän kohdalla ,noin 200 metrin päässä,sellaisen kummallisen pomppivan mustan pisteen.Tämä lähestyi  koko ajan ja tuli suoraan sitä ikkunaa kohden,jonka takana väkisin meinasin ottaa   suuren rahamäärän. Ja voihan..peevelisih....hiukan ennen  tömähdystä  tajusin mustan pisteen olevan ..noin...kyyhkyn kokoisen linnun  ja se  lensi suoraan ikkunaan. Töms !
Höyhenet vain pölähti. Minäpoika riensin ulos ja siellähän se makasi niskat vintturassa. Aivan minulle outo lintu.Kuolleena kun kivi.
Taisi olla että...hetken..aikaa...hiukan mietin...että....mitäsnytapahtui.  Ja sen lopputuloksena jätinkin muut numerot "katsomasta"  enkä lotonnut lainkaan. En. Mutta arvatkaapa.....juu....illalla kun   lotto tuli..niin mun "jugurttipurkkiveikkauksessa"  oli oikein juuri ne  kolme numeroa. !!!¤¤#¤"#¤¤!!!.....ja jos...se peev....lintu ei  olisi tehnyt ittemurhaa mun talon klasiin....niin olisko tullut 7 oikein ?  Häh ? Voittosumma olisi ollut 4 miljoonaa. ¤#¤#"¤!!??"#!!...2 täysosumaa....juu. Toinen Savonlinnaan....
Tjaahas.....nyppä kysynkin  ?....Kumpi sen linnun lähetti  mua säikäyttämään ????
Itte Jumala.?
Vaiko itte perkeles ?
Jos sen lähetti Jumala ,niin hän määrää rikkaudesta.
Jos taas  perskeles ,niin siinä tapauksessa se.
Tjaahas  taas......taisin suututtaa jommankumman ??
Noh..jokatapauksessa annan ny    blogini lukijoille varhaasen Joululahjan.Sattumalta......??...olen tullut huomaamaan...että seuraava lottonumeroiden mettästys.....saattaa antaa hyviä tuloksia....
Jos olet syntynyt vaikka.....2/9-1958  ja  nimesi on vaikka...Auli. Laske seuraavasti :
2,9,19,13,11,23 ja 4.
Siis....2  ja 9..sitten 19 ,sekä 13 ja sitten yhteen 2 sekä 9 =11 ja yhteen 1958  = 23.Lopuksi etunimesi yhteenlaskettu summa 4.
Mikäli  syntyy kaksi samaa numeroa ,niin lisää siihen yksi.Jos edelleenkin on sama numero,niin lisää taas yksi.
Ahaa....!! Kun  saatte tällä antamallani konstilla  täysosuman ,niin tulkaapa soittaan mun ovikelloa....ojentakaa mun käteheni vaikka 7%...saamastasi summasta  ??...oijee...
Okei....

20/10-2013.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.