maanantai 29. huhtikuuta 2013

Perintöhuijjausyritys numero 1.

29/4-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.
Ruusuristi.
Mestari.


Viimeviikon Perjantai-illalla käväisin lukemassa saamaani sähköpostia. Siellä oli Englanniksi kirjoitettu nätti sekä todella sydäntälämmittävä  hieno kirjoitus. Espanjalainen nainen,77 vuotias kirjoitti suunnilleen seuraavasti;
"Minä olen  ¤#¤#¤#  ja mieheni nimi oli ¤#"%%.Mieheni kuoli kaksi vuotta sitten syöpään ja nyt minultakin on löydetty paha syöpäkasvain ja  eilinaikani on enää  noin kolme /neljä kuukautta. Olen Ekku rakas lukenut todella mielenkiinnolla  blogiasi  ja tullut huomaamaan että sinulla on Jumalan antama  armolahja ja sinä olet Jeesuksen soturi sekä  maailman huippu  tietäjän saralla.Olen nyt päättänyt niin ja tehnytkin valmiiksi testamenttini,jossa sinä rakas Ekku Mattila tulet saamaan kaiken minun jälkeenjääneen omaisuuteeni ja se ei ole pieni.Minulla on ainoastaan yksi toivomus,taikka ehto ja olen vakuuttunut siitä,että sinä tulet sitä noudattamaan. Siis:
Kaikki ne rahat mitkä saat , voit yksin pitää.Anna kirkolle oman harkintasi mukaan sekä köyhille mitä tunnet tappeelliseksi. Tiedän että voin luottaa sinuun ja voin olla rauhassa suuren Luojan armossa,sillä olen tehnyt oikean päätökseni. Mukana sähköpostissani on oman asianajajani yhteistiedot,sillä  olen valtuuttanut hänet toimimaan puolestani.Herran rauhaa sinulle Ekku Mattila.Kaikkea hyvää sekä siunausta.Ajast aika on täyttynyt.Nyt  voin päästää itseni rauhallisesti lepoon.Ekku olet maailman valo.Jää hyvästi.Asianajajani ottaa pian sinuun yhteyttä.
Jää hyvästi.Kiitos,oi kiitos mahtavasta työstäsi.Kiitos.
Ahaa....minä tuumailin ,kun luin saamani sähköpostin.Ahaa.Voin tunnustaa,että perskeles hetken verran menin jopa lankaankin ja Milla vaimoni kanssa jo tuumattiin,että se ja se pitää hoitaa..sinne ja sinne annetaan avustusta  ja se ja se saa varmasti  ja Uukuniemen orpokodille muutama tuhat Euroa.Rouva Sinisaarikin  takuulla saa omansa pois...(on muuten Kauhajokinen ulosottonainen..heh..heh..) Juu.
Mutta paskanmarjat....!!!!
On kuulkaas tuo netti jumalattoman hyvä kapistus!!!! on...on  !!!! Sieltä saatujen tietojen mukaan juuri samanlaisia "testamenttipostia" ovat saaneet tuhannet immeiset ympäri maapalloa.!!!Meille olisi noin kahden viikon päästä tullut seuraavanlaista söhköpostia  ;;;;
"Espanjasta  päivää....Suomen pankin sekä Espanjassa olevien lakien että säädöksien mukaan juuri testamentit voidaan  kyllä järjestää Suomeen ,mutta  maiden valuuttasäädöksien 2322887228841312   mukaan  ensin täytyy maksaa valuuttojen maastavientimaksu ja se on noin 9000 Euroa  ja kun se on hoidettu asíanmukaisesti,niin   te tulette saamaan rahat tilinnenne seuraavan arkipäivänä"
Juu...sanon minäpoika taas...juu..
Perskelhen  perskeles....menin hetkesi lankaan...
Sampperi..!

29/4-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.
Ruusuristi.
Mestari.