lauantai 23. maaliskuuta 2013

Suuri Johtaja Mao soitteli minulle....

23/3-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.
Ruusuristi.


Arvakkaapa mitä...??viimeyönä  tasan kello 04,00 vanha Nokialainen kännykkäni alkoi  pirajamaan,joten vastasin siihen tottakait...seuraavasti  ;
E;"(siis minä)..häh ??mitäs ny..??..joko juna  meni..??...mikä hätän..??...missäs kissi..?? haloo.."
Onkos siellä puhelimessa  Ekku  Mattila....aikamatkaaja ja Ruusuristi...selvänä selvänäkijä..
mulla olisi niinku asiaakin....mit..?"
E;" Kukas niinku oot  ja mittäs...?"
Täällä soittelee  suuri ylikomentaja....suuri joht...."
E;" Mitä vit....meinaan....kuka pelleilöö....Jupeko...?"
Täällä soittelee suuri opettaja...suuri  ruarimiäs...suur...."
E;"Ookkos ihan selvinpäin...meinaan....en mä mitään veneitä   ostele...ei mulla oo järv.."
Täällä soittelee suuri johtaja....idän valaisija...mul..."
E;"  täh ??? en tartte mitään pihavalojakaan....meillä on jo 400 vattinen liiketun..."
Täällä soittelee punaisen kirjasen kirjoittaja....se on toiseksi eniten ilm...
E;"Mikä helevetin punaanen kirjanen...onkos sen päälle kaatunut ketsuppia...ei kai se ole komm.."
No johan on perskeletti....!!!!täällä soittelee itse Mao  Zedong....minä perustin Kiinan Kansantasavallan...  Mao...Mao...olen  Mao....piru vieköön....Mao...olen Mao.... Ma.."
E;"Ahaa....nyppähokasin....sama äijä joka aloitti kulttuurivallankumouksen  ja sen aikana kuoli nälkään 40 miljoonaa Kiinalaista....mist..."
Mao ;" No vihroonkin hokasit  Ekku....taisit hornata aika sikeästikin...sun vanhan Nokialaasen kännykkänumeros kiertää täällä välitilassa ja tuumasin että soittelenpa sulle  ja kys.."
E;"let mitä kyselet,mutta mulla on tapana esittää itse ne kysymykset  ja  sopiihan sen...?"
Mao;" Okei.."
E;"Menit naimisiin 15 vuotiaan mimmin kanssa...1909....sehän tarkoit.."
Mao;" Jaa..jaa....mitäs vit.."
E; Noh..noh...älä yhtään vituttele siellä...sanoit kuulemma että uskonto on kuin hevosenpaskaa...ja että yksi,taikka kaksi kuollutta ei ole iso juttu., mutta kun sun johtajuutesi aikana kuoli noin 40 miljoonaa Kiinalaista...nälkään....ja sen päälle kaikki ne teloitetu..ja jos  se on se ns "suuri harppaus",niin onneksi et ennättänyt loikkia vielä lisää niitä harppauksias...olit aika tomppeli kun väkisin pakotit maanviljelijät raatamaan tehtaissa  ja et torvi tajunnut että kukas niitä maita sitten viljelee ja luulit kai työläises syövän sitä masuuneista pursuavaa terästä....ja kuulemm...."
Mao;"Mitä helevettiä rähiset siellä..??...minä suuri joht..."
E;"..mukamas suuri....hah  sanon minä....ethän koskaan halunnut tehdä rehellistä työtä...olit jesuksen laiska koko äijä...ja sen suuren harppauksen aikana sinuahan  kiikuttettiin hevosen rattailla ....ja sen  Keltaisen joen ylitse uimises....teitte sen aivan rantavedessä....hyvä kun pinnalla pysyit...jalkasi ylettyivät pohjaan....hyvä kun kameran kuvan saivat sinusta....ja taitaapa sinua kirvellä kun  Usan  USS  Palos tykkivene tulitti teitä persuuksiin....oliko se 1930...??mutta yhtä asiaa sinussa...paskainen johtaja  olen aina ihmetellyt...kuulemma et koskaan pessyt hanpaitas...etkä pessyt muutenkaan  ruumiistasi....sinähän saatana sentään
 lemusit  kuten haisunäätä...!!...ja eikös ne 100 puhdasta neitsytlikkaa sinua sitten sängyssä nuolemalla pesseet....voi helevetin kuustoista sentään....sit.."
Mao ;" Johan on perkeles...!!!pidähän nyt  Ekku sen turpas pienemmällä...kohta nakkaan luurin sun korvaasi   ja en enää soit.."
E;"Aivan sama  ,oi suuri ateisti.....sopiihan se....olit maailman suurin tappaja ja mua ei  oikein huvita sellaisen kanssa jaaritella...menehän nyt jonkinlaiseen pesuun siitä....ja harjaa hamphas...jesuk.."
Mao.."Klik....piip...piip..piip..."
E;"..Klik  klik sullekin....helevetin haisunäätä koko mies....painus siitä...."
Huh....

23/3-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.
Ruusuristi.

Huh..