keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Timanttivarkaat.....!!!!!

20/2-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.


Ei se minua häiritse,että vohkitte   Brysselin lentokentältä  laatikkollisen timantteja.
Ei sekään minua häiritse,että ajoitte kentän turva-aidan läpi....räts...
Ei sekään minua häiritse,että teitä  oli 8 rosmoa,eikä sekään häiritse ettette ampuneet yhtään laukausta  "työnne " aikana.
Eikä sekään vaikka raakatimanttien arvo on 37 miljoonaa Euroa.
Katselin aamu-uutisia  ja yksi asia alkoi minua todella häiritsemään....
Tämä;
Antwerbenin  timanttikeskuksen johtaja Garoline De Wolf  ihmetteli että miten ihmeessä rosmot onnistuivat pääsemään  aidatun lentokentän alueelle hommansa hoitamaan ...
Tätä lausetta hän toisti useaan kertaan....mutta ei vahingossakaan ......tätä  ;;;
"Millä ihmeellä varkailla oli niin tarkka tieto timanttien liikkeistä  ja että ne olisivat määrätyllä hetkellä .....
määrätyssä paikassa ja matkalla määrättyyn kohteeseen.?" ...? Täh...?  kysyn mä..
Ihan oikeesti  hei......varkailla oli etukäteistieto niin Antwerbenin timanttikeskuksesta kuin myös
Brysselin lentokentän  turvamiehiltä...
Sanoo...;

20/2-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja..

(ainiin....jos joku teistä timanttirosmoista lukee  blogiani,niin pankaa tulemaan mulle muutama timantti....jookosta...? )
Millavaimollani on tulossa synttärit  Maaliskuun 20 päivä....
jeah....