sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Juttelin NOBODYN kanssa.....

24/2-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.

Viimeyönä kello 04,44 vanha Nokialainen kännykkäni soi ja vastasin siihen tapani mukaan.;
¤¤¤¤¤¤¤
"Ekku täällä,kukas siellä ,mikäs on hätän  ja kuis muuten pyyhkii ???"
Olikko hereillä  ...(.hiukan Saksalaisittain murtama  ääni kysyi)...vai herätinkös sut  ?
E;(siis minä )  vastasin; on näköjään tullut kummasti tavaksi että mulle soitellaan öisin tähän samaan aikaan,joten olin jo varautunut siihen..että ei haittaa soittosi....mutta kysynpäs vaan että kuka olet?"
"Nimeni  on Nobody  mutta voit kutsua  minua pelkästään NB; eeksi,jos vain haluat,vai mitä Ekku?"
E; Okei NB....etkai kuulu johonkin prätkäkerholaisiin  ja sillei....niitähän on tupsahtanut vaikka mihin  ja viimeksi tuonne Seinäjoelle....täh  ? "
NB  ; Nou...nou....ei sinnepäinkään...nimeni on todellakin  NOBODY  ...ja olen innoissani lukenut blogiasi  ja huomannut sen.että olet aika viisas tietäjä ja että olet kovasti oikealla suunnalla....ja sillein...ja että olisi kiva jutella muutaman sanasen....vai mitä Ekku ??"
E ;"Mistäs  oot  ja minne meet....ja mistä olit niinkuin tulossa..?"
NB ; " Minä  olen,mutta en ole,
Minä  olin,mutta en ollut,
Minä tulen,mutta en tullut,
Minä olen kaikkialla,mutta en missään,
Minä menin,mutta en mennyt,
Sinä tunnet minut,mutta et tunne,
Minä vastaan,jos kysyt  ja vastaan vaikka et kysykään,
Siis kysyhän nyt Ekku Mattila...."
E; "olipa aikamoinen selostus....ookko niinkuin joku haltija joka täytää kysyjän toiveet...vai ?"
NB ; "Haltijajutut ovat  BLÖDSINN....minä olen se,joka olen,,joten annahan tulla    .."
E; "GANSRECHT....joten menen suoraan asiaan....minua on aina kiinnostanut Juutalaisten vainoaminen,niiden tappaminen sekä ketä ne murhaajat olivat  ja minkä takia niin tekivät...sekä ketä siihen murhaajajoukkoon oikein kuului..niiden nimet,että muut asiat  ja jos kysymykseni olivat liian hankalia,niin sano suoraan NOBODY...."
NB " Tiedät tasan tarkkaan itsekin ne nimet .....joten annahan tulla  tekstiä...."
E;" ..Okei...Murhaajajoukkoon kuului 12 tarkasti valittua pahan valtakunnasta olevaa hirviötä  ja ne eivät olleet  lainkaan tästä maailmasta...ja ensimmäisenä oli;
Aadolf Hitler,
Heinriceh Himler,
Reinhard Heydrih,
Aadolf Eichmann,
Josef Kramer,
Martin Bormann,
Joseph Goebbels
Gottlob Berger,
Werner Von Fritsch,
Franz  Pfeffer Von Salomon,
Rudolf Hess,
Julius Schreck.

Ja "Deutscland Erwache,"
sekä " Hakenkreuz",  Triumpg des Willens ja Geheime Staatspolizei ja kaiken  alulle pani Franz Von
Papenn....vai mitä NOBODY ???
NB; " taas GANSRECHT....ja muistatko mitä lausetta Hitler käytti  keskitysleirin vangeista ??"
E ; "Kyllä...Hitler sanoi...."ne  ovat akanoita"  ja se mielestäni tarkoittaa juuri sitä....akanat jäävät   viljastakin jäljelle kun parhaimmat ainesosat ovat otettu talteen...akanaa alempaa ei ole....ja jos mennään eiliseen VÄLITILANI  aiheeseen,niin   vaikuttaa siltä että Hitler ja hänen  hirviöjoukkonsa todella otti sekä varasti 4 miljoonan ihmisen sielun....käyttääkseen sen omiiin tarkoituksiinsa  ja jäljelle  jäi  vain.......akanoita...."
NB; " GANSRECHT  jälleen.....Himlerillähän oli kanala jossa hän teki kanoille rodunjalostuskokeita.....ja sitäkautta eteenpäin  1928  kokoukseen..."Deutscland Erwache..."
E; " Ulrich Graf,
Kurt Daluege,
Ernest Röhm,
Sepp Dietrich,
nämäkin olivat pahuuden työmyyriä  ja heillä oli osuutensa Haken Kreuzsin kanssa,vai mitä ?"
NB; "  Taas  aivan oikein...."joten mihin johtopäätökseen olet tullut Ekku Mattila....? "
E ; "Vaikka monet nyt sanovatkin....BLÖDSINN ...niin toistanpa eilisen blogini kirjoituksen siitä välitilasta  ja siitä että  jokaisella sielulla on valtava energiavoima ja jo yksi sielu  vastaa tuhansia kertoja Hiroshiman  latausta  ja  SAATTAA  olla,että tuolla jossain  on jonkinlainen pahuuden avaruusrotu jotka koko ajan etsivät energiaa  omiin  tarkoituksiinsa  ja muutaman kerran ovat sellaisen planeetan jo löytäneetkin,sekä tuhansia vuosia ottaneet  sieltä energiaa tappamalla sen planeetan asukkaita.
Heillä on myöskin jonkinlaisia sielujen  kasvattamoja, kanaloiden tapaan ja sieltä he saaavat jatkuvasti lisäenergiavoimaa tarpeisiinsa,mutta aina välillä he joutuvat ottamaan lisäenergiaa  ja sitä he saavat juuri järjestämällä sotia taikka muita tragerioita."
NB;" Taidat tietääkin,että kertomustasi hyvin harva uskoo ja että muutama puolituttusi taitaa   hipsiä kadun toiselle puolelle tavatessanne ,mutta samalla tiedät myöskin sen,että kertomasi tullaan todistamaan todeksi jossain tuolla tulevaisuudessa ja sitten sen ajan ihmiset sanovat,että olipa tuo Ekku Mattila aikamoinen tietäjä sekä aikamatkaaja ."
E; " Puolitutut saavatkin loikkia karkuun,mutta  ystävät ja tutut eivä hylkää .Heiii...kello on kohta 21,00 ja  nopiaa  jänikset ruokkimaan pihamaalle ja sitten nenänkarvoja lyhentämään.Ne  kutittaa
kun vaimoni kanssa pussaillaan....
joten hyve öte NOBODY..."
NB, "HYVE ÖTE  sullekin...Herra olkoon kanssasi...Aamen.
E; Aamen.

24/2-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.