torstai 17. tammikuuta 2013

Jänistenmurhaajille..... 17/1-2013.

17/1-2013
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



Tänäänhän oli se haastepäivä...eiksjuu?
Odottelin teitä  12,00 aikaan pihamaallamme,mutta ei ketään näkynyt.Tappelumme olisi ollut minulle tasan  neljästoista,meinaan sellainen,josta olen ollut oikeuden edessä vastaamassa.Niitä muita ei tartte tässä mainita....eihän...olen aika hyvä niin hyvässä ja jos tarvitaan niin hyvä myöskin siinä pahassa....Isänmaata ,sekä eläimiä  puollustan aina  ja  perhettäni.Viimeksimainittu on tottakait se tärkein. Jep,
Jopa  hiekoitin pihamme,että olisi ollut parempi otella,mutta turhaa työtä tein.
Se toinen ehdotukseni oli se,että antakaa minulle osoitteenne jotta voin auttaa teitä siinä ruokapuolessa.Kaikkein mieluiten tuon ruokaa teille suoraan kotiovellenne,mutta muistakaa vain ruokaa,ei esim kaljaa lainkaan,eikä tupakkia....ei.
Seuraavan kerran jos ja kun  ilmestytte murhaamaan jänisparkoja talomme lähettyvillä,niin otan teistä kännykameralla hienoja kuvia  ja ne lataan sitten omaan Facebookkiini.Saavat noin 16 eri maassa seurata,että tälläisiä jänistentappaja  plusuhousu raukkiksia elelee  Suo....eikun Eurostoliitossa.
Noniin....kun kerran ei ottelua syntynyt teitin ja mun välille,niin taidanpa lähteä juoksulenkille.
Kierrän noi sillat...Harjankylän kautta,kuten  melkein joka päivä  ja matkaa tulee 10,9 km.
Tehkääpä tekin samoin.....jättäkää ne nelivetonne talliin  ja lenkille.....juu.
Olette  "Shauffeureskassa".
Suosioonne sulkeutuen;

17/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.