tiistai 15. tammikuuta 2013

Jänistenmurhaajat.......!!!!!!! Haaste !

15/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.

Haaste  !!!

Olen ollut aina eläinrakas.
Varsinkin talvikuukautena olen ruokkinut niin lintuja,kuten jäniksiäkin ja varsinkin viimeksimainittuja on tepastellut yöaikaan jyviä popsimassa.
Joka ilta laitan jyviä valmiiksi puutarhaamme  ja aina aamuisin ne ovat poissa. Vain jänisten jäljet todistavat niiden käyneen syömässä ja hyvä niin.
Lisäksi  talomme ympärilla on  9 riistakameraa ja niiden ottamia  kuvia on   mukava seurailla.
Mutta ei enää.....näköjään.....kuvat ovat tyhjiä  jäniksistä....
Aamulla,huomasin ettei yhtäkään jänistä ollut ilmaantunut riistakameran kuviin,eikä yhtäkään jyvää ollut hävinnyt ruokintapaikalta.Viime Sunnuntainaaamuna huomasin kahden nelivetoisen maastoauton jälkiä talostamme noin 100 metrin päässä olevalla tiellä  ja riistakoirien,kuten metsästäjienkin jälkiä.Onneksenne olin silloin Pietarsaaressa käymässä.....
Murhaajat olivat olleet asialla.
Noin 2 vuotta sitten otin kaksi metsästäjää   "pieneen "  puhutteluun.....koska he luikkivat asuntomme aivan lähiympäristössä.Puhuttelun seurauksena jänikset saivat olla rauhassa hetken aikaa,mutta näköjään sama  tappamispeli on alkanut.  Nyt teen pienen tarjouksen jänisten tappajille ja se kuuluu seuraavasti;
Jos tapatte jäniksiä sen takia kun teillä ei ole rahaa ostaa ruokaa kaupasta,niin antakaa osoitteenne ja minä tuon teille henkilökohtaisesti rahaa ruuan ostamiseksi.
Jos taas tapatte jäniksiä vain murhanhimonne täyttämiseksi,niin tulkaa tänne ja jutellaan sillai "mukavasti".....sen takaan.Koska  olen varma että olette täysraukkisia löysäperseisiä plusuhousuja niin saatte ottaa vaikka muutaman kaverinne  mukaan....esim.  4-6  jäniksentappajaa .Sovitaan ensiksi niin,ettette ota pyssyjänne mukaan,vaan tulette kahta kättä heiluttaen.Sovitaan myöskin niin,ettette mene sen jutteluhetken jälkeen  rikosilmoituksia  tekemään  ja en tee niin minäkään....
Jos  ja kun kuhmuja ja raapooksia  tulee ittekullekin,niin parannellaan  ne omissa nurkissamme.
Jookosta?
Minulle sopii oikein hyvin  se  "jutteluhetki"  vaikka tämänviikon Torstaina tasan kello 12,00.
Siis 17/1-2013.....
Minun pihallani...osoitteessa Perkiö-Kalantie  155....Ja jos te voitatte saatte murhata niitä jäniksiä mielin määrin,mutta jos minä voitan jätätte  jänikset rauhaan näillä mailla.
Jookosta  toisen kerran?
Minä orotan!

Tulukaa ny!


15/1-2013.
Ekku Mattila.
Selvänäkijä.
Aikamatkaaja.