maanantai 6. elokuuta 2012

OHOH...... Sanon mä !!!!

6/8-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkijä.
aikamatkaaja.


Eilen avasin sähköpostini  ja luin sen.
Siihen oli tullut 172  viestiä  viikossa  ja vastailenpa  muutamaan niistä  tässä blogissani nyt.

Ensinnä  ja skepsilääsille  eritoten......!!!!!
MINÄ  haastoin teidät  ensin!..Ette te ole minua koskaan haastaneet!!!
26/3.2012  haastoin ensin James     Randin  ja hän meni housunsa tutisten puihin  19/4-2012,koska poisti  Fasebokistaan haasteeni sekä nimeni.
Hän tiesi häviävänsä miljoonan dollarinsa  ja siksi meni puihin!

Suomen skepsis  on jo 9 kertaa kaikenlaisilla konsteilla  vesittänyt heittämäni haasteen  ja se viimeinen oli sähköpostissani jossa lukee suunnilleen näin;
"Protokollan mukaan suostu ensin kertomaan mitä testini sisältää.
Onko se aikaisemmin jo tehty,
ja onko sinulla kaksi todistajaa,jotka todistavat että olen onnistunut siinä testissäni"....
......
Heh..heh....sanon minä....voi lutuna sentään poijat.....koko ajanhan  minä olen selittänut  miten testi tehdään...
monta  kertaa  olen kertonut että se  on jo tehty....Suomen television suorassa lähetyksessä 1993.....
ja sillä hetkellä minulla taisi olla noin 900000 katsojaa  sekä todistajaa!!
Lattialla oli 330 valokuvaa  eri  henkilöistä  ja niiden kuvien joukossa  oli 10  kuolleen kuvaa ja minä löysin ne!!
Todennäköisyyslaskelmien mukaan  tekoni  olisi samanlainen ,jos joku voittaisi joka 8;sas kuukausi loton päävoiton!!
Soittakaa Juhan  Af  Granille  ja tarkistakaa.

Sitten joku  huusi kovaan ääneen...".miksi en ennusta jotakin lähiaikana tapahtuvaa asiaa"...niitähän on tulossa koko ajan  ja jos vain jaksat blogiani  lukea,niin huomaat niissä olevan selllaisiakin.Se suurin taitaa olla Kofi  Annannin tuleva kuolema.....
Hei...jos joku väittää tarkan ajankohdan  ennustavansa,niin höpö  höpö....tarkkuus on tätä luokkaa...muutamasta kuukaudesta....vuoteen...ja vuosiin ... (no nyt pääsee se flakunaama taas mankumaan.......heh...heh....) Tarkkaa aikaa ei siis tiedä kukaan.....(oisko Taivhan isse)

Toiseksi  ei minun tarvitse joillekin   skepsilääsille taitoani näyttää.  Se  riittää minulle erittäin hyvin,kun tiedän,että tiedän ja ennustukseni ovat toteutuneet  hyvin.Ei skepsiläisyys  ole mikään maailmanlaajuinen
tarkastusliitto,joka valvoo  selvännäkijöitä  sekä haluaa edetä vain omien sääntöjensä  mukaisesti.
Kuten olen jo aikaisemmin jo kirjoittanut niin skeplisäisyys on onneksi katoava asia  ja se tulee ajallaan häviämään maailmasta.
Tunnustakaa jo tappionne  skepsiläiset  ja sanokaa ettette uskalla ottaa haastettani vastaan
Lukekaa kertaalleen ne säännöt,jotka olen blogiini laittanut.
12,000 euroa on kenelle tahansa suuri rahamäärä  ja sen te tulette häviämään....ja ojentamaan minulle vapisevin kätösin....tosson...oi suuri tietäjä....tosson...

Toistetaan vielä....
Minä haastoin skepsiksen...Minä haastoin skepsiksen......minä....ette  te minua!!!!
Te otatte haasteeni vastaan,jos uskallatte!
Soittakaa  plusuhousut.
046/6441851....
046/6441851....

mitäs ny kirjoittaa se varjokiiskini???


6/8-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkijä.
aikamatkaaja.