torstai 2. elokuuta 2012

Haloo skepsilääset......huhuu.....

2/8-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.
aikamatkaaja.


Tuttuni ovat kertoneet minulle,että edelleenkin te mangutte miksen ole ottanut haastetta teiltä skepsilääsiltä vastaan.....häh....????
Jos olette lukeneet blogini,niin olen 5 kertaa ehdottanut teille testiin tulemista .Olen laittanut myöskin puh/numeroni jolle voitte soittaa  ja sovitaan aika sekä paikka  ja muut  asiat,mutta ette ole soittaneet  minulle.
Numeroni on;
046/6441851.


Miellelläni  ottaisin  vastaan  teidän lupaamanne 12,000 euroa kun onnistun testissänne.
Kerrataanpa vielä;

(uutuutena )  peittäkää vaikka niiden lentokoneiden tunnus ja muut kylkitiedot  kun kerran luulette minun tekevän sen muistitestin.....mukamas....
Edelleenkin painotan tätä seikkaa,että juuri maahan  syösyneet lentokoneet tunnistan parhaiten,koska niissä  on suurimmat ne tuhon merkit.
Taikka etsikää sellaisten ihmisten värikuvat,jotka ovat kuolleet lento-onnettomuuksissa,vaikka 50  kappaletta  ja sekoittakaa ne sellaisten ihmisten   värivalokuvien joukkoon,jotka ovat edelleenkin  elossa....300   hengissä olevaa,siis  yhteensä  350  värivalokuvaa  ...ja minä  löydän ne kuolleet.
Se  on kuulkaa skepsilääset helppoa minulle  ja kyvylleni....turhaan mangutte.

Minä....Ekku  Mattila  olen selvänäkijä  ja aikamatkaaja!
siis....046/6441851.....soittakaa....
MINÄ  OLEN HAASTANUT TEIDÄT......MONTA KERTAA....
TAIRATTE  PELIÄTÄ!!!!

SOITTAKAA!!!!!


2/8-2012.
Ekku Mattila.
046/6441851!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!