lauantai 2. kesäkuuta 2012

Suomen jako????vaiko ei???



2/6-2012.
Ekku  Mattila
selvänäkijä.

Minä  avasin loistavan kirjan  ja minä näin;
...punaisen  myrskytuulen saapuvan...nuolien  mukaan....yhtäaikaa....kuin varas  yöllä...kasvoillaan outo irvistys....koston....tuhon  irvistys...
Näin  järjestetyn harjoituksen....lupien mukaan  tehdyn....ennalta  sovitun.....mutta suunnan muuttuvan...meitä  kohden...Suomea  uhaten.....joku  vuosi...Helmikuu  ja pakkasta   40  astetta.
Jäät  vain narskuvat.
Minä  näin viiden nuolen saapuvan....kohtalon  nuolet....sivuillaan  pienet   väkäset.....lukumäärä  suuri...
Jäät  vain  narskuivat.
Minä  näin   Varanginvuonon....sen suun   ja Näätämön kylän....971 ja E  kuutosen.
Minä  näin Rajakosken  sen suun  Jäniskosken  ja vanhan sahan..
Minä  näin hiipivät  miehet...ennalta  tulla....saavuttaa  tehtävät....sanotun mukaan....
Varotaan  heitä.....
Minä kuulin...Ruotsiin  ei mennä....suuttuu  maailma....Norjakin rauhaan....suuttuu Nato..  Torniosta alaspäin...se on meidän....Suomea  ei kukaan auta....helppo  on homma....nyt.
Minä huomasin.....Kilpisjärven   ja Saanan rinteet....siellä on Räikön  Räähkä....valmiina toimimaan....hetkellä oikean.....mökkejä se omistaa....
Varotaan häntä.
Ottakaa  vaarin....te ammattimiehet.....Suomen  urhot....siviileistä  Kenraaliin...miekkanne ottakaa....nouskaa ja tulkaa.....valmiina ootte....
Räähkä....varohan  meitä!
Varohan meitä!
ME  OLEMME  VALMIINA!

Minä  näin...on joku  vuosi...Helmikuu  ja pakkasta  40 astetta!
PULJA   DYKA ,SHTIK  MALADETS!


2/6-2012.
Ekku Mattila.
selvänäkijä.