lauantai 23. kesäkuuta 2012

skepsislääsille muutama sananen...KRYON.

23/6-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.



Minulla on paljon tärkeämpääkin tekemistä,kuin väitellä  teidän kanssanne.
Jo  Nils  Mustelin  vuonna 1993  peruutti  ehdottamani  kokeen,koska hän huomasi menettävänsä 40,000 markan palkkion .
Oliko  silloin  vuonna 1993  netissä  taikka muussa sähköisessä  "kuukles" ylöslaitettuja maahansyöksyneitä lentokoneita,joiden kuvia minä mukamas  olisin mieleeni laittanut?
"olisin tehnyt  muistitestin..."...heh...heh...
19 vuotta sitten.
Minä   Ekku  Mattila keskustelen tällä  omalla blogikanavallani.
En tule mukaan teidän härnäys,enkä vähättelytoimiinne,jota te harrastatte  näköjään sähköpostin kautta.
Minä haastoin teidät...skepsilääset...ja kehoitin teitä soittamaan puhelimeeni jos haluatte  menettää sen 12,000  euroa....ette   ole  soittaneet....046/6441851.
Ei minun tarvitse hakea  teidän sähköpostianne..taikka mitä lie  WWWWW  ja muuta kanavaa  ja sen kautta saada   testi  käyntiin.
Minä  olen jo haastanut teitä vuodesta 1993  lähtien....
Tiedän olevani aikamoinen  tietäjä..tulevän näkijä  ja aikamatkaaja.
te  skepsilääset  olette kuin hyttysen aivastus keskellä Saharan aavikkoa...
Nyt  paan muutaman ennustuksen....
joten.....

23/6-2012.
Ekku Mattila
aikamatkaaja.