lauantai 16. kesäkuuta 2012

Skepsikselle ja muille epäilijöille....

16/6-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.
aikamatkaaja.

Tuokaa eteeni  valokuvat  maailmassa olevista noin 440;stä   atomivoimalasta   ja minä  osoitan ne voimalat joissa on tuhon merkit.
Minä  näen   atomivoimaloiden  kuvista uhkaako  niitä kenties  toimintahäiriö,taikka  tuhoutuuko ne mahdollisen sodan yhteydessä.
Tuokaa eteeni valokuvat vaikka tuhannesta matkustajalentokoneesta  ja minä näytän ne koneet,jotka  tulevat tuhoutumaan lento-onnettomuuksissa.
Tuokaa eteeni  tuhat  valokuvaa laivoista  ja minä näytän teille ne laivat,jotka  tulevat  uppoamaan.
Tuokaa eteeni valokuvia tuhannesta   hävittäjälentokoneesta  ja minä näytän teille ne koneet,jotka tulevat tuhoutumaan  jonkun onnettomuuden,taikka sodan aikana.
Tuokaa  eteeni  tuhat  valokuvaa lentokoneiden ohjaajista  ja minä näytän teille  ne ohjaajat,jotka tulevat kuolemaan onnettomuuksissa,taikka sodan aikana.
Tuokaa eteeni    satatuhatta  valokuvaa eri kaupungeista  ja minä näytän teille ne kaupungit  joissa on tuhon  merkit  maanjäristyksistä, tulvista,taikka häviääkö ne esim sodan aikana.
Minä....Ekku  Mattila pystyn nämä teille kertomaan.
Vain valokuvia katsomalla.


Suomen  Skepsis  ...Pete  Poskiparta  ja muut epäilijät::::

"Asettamiesi  ehtojen perusteella  et ole esittämässä yliluonnollista  kykyä ,vaan muistitestiä,jossa muistat  lento-onnettomuuksisssa  tuhoutuneita  koneita"...

Ymmärrän  täysin teitä.....Eihän tuollaisen kyvyn  omistajaa voi  olla  OLEMASSA!!!!  te huudatte....
höpö.....te mesoatte....pöhkö  äijä.......pillereitä  huuleen  Ekulle  vaan.....hullu  mies....

Onneksi  te epäiljät olette  pahasti  häviöllä.Eilen  blogini  lukijoita  tuli 10,800  kappaletta  yhteensä...vajaassa kahdessa kuukaudessa...!!! 14  eri maata....ja  kannustavia   yhteydenottoja Australiasta  saakka.
Olen jo  saanut tarjouksen  muuttaa maata...tulla  heille  tietäjäksi....Japaniin  ja     Usahan...mutta  en muuta..
Suomi  on hyvä paikka  ja  juuri  Netin ,  blogin  ja muun   sähköisen viestinnan avulla  voi   nopeasti mennä sinne  ja  sinne....auttamaan  sekä olla  hyödyksi....kaikille.

Toistan vielä,,,,Skepsiksen  tekstiviestin....on se niin hupainen juttu....

"Asettamiesi  ehtojen  perusteella  et ole  esittämässä ylikuonnollista  kykyä,vaan muistitestiä,jossa muistat lento-onnettomuuksissa tuhoutuneita koneita"..
Heh..sanon  minä....
Skepsis  pelkää suunnttomasti  ensinnä  menettävänsä 12,000 euroa sekä  että joku pystyykin  näyttämään yliluonnollisen tapahtuman.
Noh...joskus kaukana  tulevaisuudessa kuulen sanottavan...."voi poijat....olipa se Ekku Mattila    ihme mies...
se  oli aikanaan vainottu  ja hyljeksitty...sitä haukuttiin  ja solvattiin...ja kaikesta  huolimatta  se teki tärkeätä  tietäjän työtään....näki  tulevaan  ja huomiseen  ..varoitti  sodista  ja katastrofeista   ,niinkuin se viimeviikkoinen valtava  maanjäristyskin....oli  se Ekku tosi  tietäjä....oli....onkos  sulla  sen kirjoittama  kirja??..lainaakko....tietäjän  testamenttiko sen nimi  on???nähdään....meen ensiviikolla  kuussa käymään...
on se kiva paikka....on...on...hei  ny.
Juu.
Ny  lähären lenkille....teen 40  km reissun...tuonne Päntäneelle  ja takaasin....meni  se mun  14/6 kuolinpäivänikin  ohitte....jep..
Ainiin....terveiset  Skotlantiin......J  G  ;man...soittele...
Ookko  jo muuttanu Bulgariaan?
Paras  muuttaa sillä se paikka tulee joutumaan valtavan  hyökyaallon kouriin....(kenties) mereen  tippuu  jumalatoon astroidi.....
J.G:man....
Eiks  URANTIA  kirja olekin mielenkiintoinen???
Kyselee;

16/7-2012.
Ekku Mattila
aikamatkaaja.