sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Karhasin ulosottomiehet pakosalle.

10/6-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.


Laitanpa  taas kevennyksen.

Huonojen  sekä epäonnistuneitten bisnesjuttujen tuloksena oli minulle kertynyt valtiolle  velkaa toista vanhaa miljoonaa.
Noin  250,000     vanhaa  markkaa oli itse pääomavelka  ja 900,000  markkaa roistokorkoja.
Kauhajoen  ulosottomiehet lupailivat noin  kahden vuoden  aikana  tulla "koputtelemaan"  talon nurkkia,mutta
ei miehiä näkynyt markilla.
Noh..annas  olla...eräänä Torstaina puhelimeni piraji  ja sieltä kuului suunnilleen näin....
"Päivää...onkos   Ekku  Mattila....ja että on...me tulemme huomenna Porilaasen Huuhkan  ja minä itte sinne tekemään inventaatio...siis katsomme löytyykös sulta mitään ulosmitattavaa...siis  Perjantaina  kello  13,00  jälkeen....ja näkemiin vaan.
joo.
Meni se ilta  ja yö  ja tuli seuraava  päivä...Perjantai..kun pihaamme suraji   melko  uusi  Honda henkilöauto  ja siitä purkaantui  kaksi alan miestä.....Jurvasta  yks....ja Porista   Huuhkanen...toinen pätkä  ja toinen pitkä.
Mulla oli siihen  keskelle  pihaa jäänyt löpön,, noh..noh..,,eikun tiisselin  puutteen takia vanha Kontio  Sisu   kuorma-auto  ja minä sitä tieltä  pois  siirtelemään.
Enhän minä huomannut,,,en millään...että ulosottomiehet  olivat  jättäneet autonsa suoraan sen Kontio kuorma-auton taakse,,,sillai    piiloon  ja minä peruutin vahingos sen auton siihen  malliin,että meni lunastukseen  ja sitärataa...meinaan  se Honda  litistyi,,,,,ei Kontio.
Ja voii että  pitkä  ja pätkä juoksi.....kummankin  mustat  nahkatakit  vain  viuhahtel....ja meni  10 minuuttia  kun  oikeat poliisit tuli...mä mustaan..taikka  nykyisin siniseen maijaan ja tuhatta sataa Kauhajoelle...virkataloon...ja putkaan kolmeksi  päiväksi.
Uskokaa  ny..etten tahallani...minä....peruutusta  teheny....vahinko soli...mutta eihän sitä  oikeus,eikä muukkaan uskonu.....vannomaan en kuiteskaan mee....
Syyllistyin  kuulemma VVVhen....elikkä virkamiehen väkivaltaiseen vastustamiseen....ja isotuomari  plätkäytti mulle ensin vuoden Köyliön kirvesmieslinjaa,mutta  isohovi  vaasasta  laski sen kahdeksaan kuukauteen....
Hui....
Vaikka minä  kummaskin oikeures koetin selittää,että syyllistyin ainoastaan PPP:hen,niin ei mua uskottu.
ppp  tarkoittaa......pieni pökköö pihallani....mun  mielestäni...ppp.
Noh.....jokatapauksessa  se pieni pökköö pihallani  kannatti mulle,,sillä mun velat poistettiin kokonaan,vaikka täysin vahinko se kyllä oli....meinaan se pökköö,,,ei velkojen pois pyyhkiminen..
Siis...mitäs opimme tästä???tienasin toista vanhaa miljoonaa ....muutamassa kuukaudessa.
Rakennusmies on erikoismies.
Eiks  olekin aikamoista  vuoristorataa....mun plogini??ensin puhutaan  uskonasioista  ja sitten pienestä  pökkööstä pihallani....?
Jup.

10/6-2012.
Ekku Mattila.