keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Unen sanoma...2008..

16/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.

Näin  "unta"  ....syksyllä  2008.....
Olin kuukausia sitten eksynyt  hämärään viidakkoon ,kosteaan sademetsään,,johon ei aurinko paistanut,eikä kuu kuumottannut.
Tunsin olevani ainoa maailmassa.
Äkkiä,,edessäni huomasin sileän kallioseinämän  ja kuin taikaiskusta siihen avautui ovi,,hieno kultainen ovi  ja  tulin suureen   kirkkaasti valaistuun huoneeseen..
Koko  huone oli tupaten täynnä  kultaa  ja timantteja...tuhansia  setelinippuja....tuhansia  kultaharkkoja...tuhansia  ...taas tuhansia aarteita...valtava  aarreluola...
Aarreluola..
mutta...
En käsiäni ojentanut....
en käsiäni ojentanut...
Minulle  tarjottiin kahta pikaria,,,kultaista  ja kivistä...
valitsin kivisen...
Minulle tarjottiin  kahta  lautasta..kultaista  ja puista..
valitsin  puisen...
Minulle tarjottiin  valtavaa timanttia...ja  pussillista  vehnänsiemeniä..
valitsin siemenet..
Minulle tarjottiin  koko maailman rikkaudet  ja vanhaa pölyistä kirjaa,,,pölyistä kirjaa..
valitsin kirjan...
Minulle tarjottiin valtaa  himoon,,tai valtaa tietoon..
valitsin tiedon..
Minulle  tarjotttiin  leveää tietä,,taikka kapeaa  tietä..
valitsin kapean..
Minulle tarjottiin henkistä rikkautta,.
Otin sen vastaan..
Minulle tarjottiin hyvyyttä.
Otin sen vastaan..
Minulle  annettiin salaista  tietoa....
otin sen vastaan...
Minulta kysyttiin,..  näiden valintojesi  tuloksena joudut  syljetyksi   ja halveksituksi...joudut  kokemaan  henkistä tuskaa...sinua panetellaan...sinua solvataan...sinua koetellaan....jatkuvasti...
jatkuvasti....
Otatko myös  nämä vastaan...
Minä vastasin myöntävästi..
Nyt..minulle sanottiin....olet  hyvyyden  ja  salaisen huomisen lähettiläs...siis mene...me suojelemme sinua....pahuuden  voimilta...
Hyvyyden murtumattomalla panssarilla..
Mene   ja aloita  työsi.
KOGKS OMPAKS......sinulla olkoon....
nyt ja aina.


16/5-2012.
Ekku  Mattila.