sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Tiitisen lista...(toinen ilmoitus)

13/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.


On Äitien  päivä ja sen kunniaksi kirjoittelen lisää Tiitisen listasta.
Listassa on  8 ulkomaalaisen   nimet  ja 18 Suomalaista.
ahaa....äkkiä tuli mieleeni vanha kertomus....pikkuvihan aikana  tapahtunut  ja kansa sen muistiin laittanu...
se kuuluu näin....
Oli eräs   kylä  Suomessa ,lähellä erästä  rajaa.
Jo pitkän aikaa näkyi merkkejä että vanha vainooja suunnittelee taas jotakin Suomi neidon pään menoksi.Siispä valveutuneet kyläläiset keräsivät  omaisuutensa,,karjansa, viljasatonsa,,, ruoka,sekä muut tarvikkeet sivummalle...suuren suon  keskelle...piiloon vainoojaa...ryöstäjää...
ja jäivät odottamaan....
Yksi aamu alkoi näkymään vainovalkioiden savu  ja näin varottamaan että  nyt paha on tulossa ja kovaa vauhtia jokainen ihminen  piiloon...kauas  suon keskelle....turvaan...ryökäleitä...ainoastaan tuvat ja ulkovarastot  jäivät...tyhjilleen....heh...heh....ettepäs mitään saa mukaanne....
annas....olla...Suomalaisetn joukossa oli ketale petturi...juudaksen sukulainenko...joka heti tekemään sopimusta  ryövärien kanssa  tyyliin....jos mä näytän piilopirttien paikat...suolla...tavarat  je elukat paljastan,,,saalista  näin saatte,,,niin älkääs mun pirttiäni  silloin polttako...jättäkää mun tavarat  viemättä....jookos....kättä päälle...mehrmals????jooko??
ja niin sovittiin...
Vainoolainen  ryntäs huraata huurellen...suolle...pirtit  palamaan...tavarat  ja lehmät varastamaan...ihmisia tappamaan...ryöstämään...ja sitten kintut vilisten   pakoon...pois...
Jaahas...tuumas henkiin jääneet...jaahas....kaikki om poltettu..kaikki...  pirtit  ja muut...mutta mitäs veetä....YKS ON PIRTTI POLTTAMATTA...MIKSI PIRTTI RÄIKÖN RÄÄHKÄN????
ja räähkää tukasta kiinni,,hiukan sakinhivutusta persuksille ja jopa kavaltaja tunnusti...juu..juu..älkää enää mua lyökö...mä se oon.. kerroin piilopirttien paikan vainoojille...mä se olin...mä...
ja sillä  selvä...kohta räähkä roikkui  kaulastaan puunoksalla  ja senpituinen se...
Niin...TIITISEN  listassa on 18 Suomalaista  Räikön Räähkää...sama lista,jonka  kirjoitin blogiini
23/4  tänävuonna...etsikää,niin te tajuatte...laittakaa sanat toistensa lomahan...jossakin vaiheessa eteenne  ilmestyy  Isänmaamme petturit...
halveksitut  Räähkät.
Räähkät.

13/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.