tiistai 15. toukokuuta 2012

Nostelin Jeesusta Hesassa 1972,

15/5-2012.
Ekku Mattila
selvänäkijä.


Jo  viisi vuotta olin joogannut  ja kehittänyt henkistä minääni.
Mielestäni olin jo  (mukamas) aika pitkällä henkisen tiedon tiellä  ja se tunne oli nousemassa
tukkaani...kuten niin useasti tapahtuu....tunsin itseni melkein  pyhäksi persoonaksi...heh...
 Olin juuri tullut elokuvateatterista pikkuroballa  kun huomasin  edessäni lähestyvän todella kurjan sekä jo kaukaa pas...lle  haisevan kulkijan...hyi...kaikki ajatteli...
Jokainen vastaantulija  koetti jo kaukaa väistää ryysyläisen... tiedä mitä tautia kantaa...varmana vähintäinkin kirppuja....hyi...en kosketa...edes vahingossakaan...väisty  ketale...
oot muiden tiellä...
Ollessani minusta noin 5 metrin päässä näin että  ruoka-ateriasta  osa..  oli jäänyt miehen pitkään ja ruokottaman näköiseen partaan,,,oli oksennusta  ja kaikkea muuta  mukavaa...vaatteissaan...
oho...mikä näky....tuumasin...hyi...
Monta kertaa niin käy...jos koettaa vastaantulijan väistää,niin aina...melkein...kumpikin astuu juuri siihen samaan suuntaan...ja törmätään vastakkain....kuten meillekin kävi...
Jestas sentään....ajattelin...tuo räkäinen  ja haiseva ..pää alaspäin kumarassa laahustava kummajainen
osui minuun...huh  ja huh...ja siitä suuttuneena nappasin kulkijaa vyötäröstä  kiinni...nostin napakasti ylös,sekä laskin taakseni kadulle....
no niin....meehän nyt siitä,,,,eteenpäin...eteenpäin....ja jatkoin  matkaani....
ja pyhät  pyssyt!!!!!!!!!!!!!
Pyhät  pyssyt!!!
Jostakin kummasta syystä käännyin katsomaan taakseni......!!!ja pyhät pyssyt!!!!!
Edessäni...noin 5 metrin  päässä seisoi selkä ylväästi suorana....pyhä mies...ei tästä maailmasta...ylväänä....pystypäin....parta  puhtaana,,,ei oksennusta  näkynyt...ei ruuanjätteitä vaatteissaan...silmät suoraan minuun katsoen...jollakin surullisella  tavalla....pyhä mies....sormellaan minulle heristi,,,..tyyliin...stop..stop...
Ja minua  hävetti....salaman tajusin joutuneeni henkiseen kokeeseen...kokeeseen  jonka tuloksena jäin  kerralla luokalle....todistusta  en saanut...jäin luokalle...voi että mua hävetti...
Minä....mukamas...pitkällä henkisellä tiellä....voi,,voi...teki mieleni  maan alle vajota ...
Ja niin kulkija  jatkoi matkaansa,,,,laahustaen eteenpäin..parta  oksennuksessa,,,vaatteissaan vanhat ruuan jätteet...kumarassa....kenties kohtaamassa seuraavan   oppilaan....minun kaltaiseni...mukamas  kehittyneen poloisen....
Niin....minulta  meni   vuosi  ,ennenkuin pääsin seuraavalle luokalle...olin jälki-istunnossa sen ajan....  ja niin alkoi se moottoripyörä ajelu......
Olkaa  siis valppaina....luoksenne tuleva haiseva kerjäläinen saattaa olla....Jeesus...
ko???
Taikka henkiolento toisesta ulottuvuudesta.
vai mitä?....vai mitä??

155-2012.
Ekku Mattila.